1 feb. 2012

Hipp Hipp Hurra idag är det min födelse dag!

Ja idag fyller jag 40år! Men det är ju som en vanlig vardag här. Alicia och Pontus är hemma från skolan för dem mår inte bra nu när kylan kom. Idag så har jag varit hos sjukgymnasten min nya sjukgymnast konstaterade att jag är väldigt överrörlig i lederna. Men jag tycker inte det för nu är jag stel om man jämför med vad jag var förr. Jag var som en gummi människa som kunde böja sig nästan hur som helst. Sen så kom min svåger Thomas hit för att lämna en födelsedagspeng till mig.Tack Thomas!. Dem ska jag spara och köpa växter för till min trädgård. På eftermiddagen så var det dags för ett besök på habiliteringen igen för Alicia. Vi tog det lugnt och kollade på tv när vi kom hem. Vi köpte hem middag idag för det är ju min födelsedag och då kan man ju unna sig lite god mat. Det är skönt att slippa laga maten också. Martin o Bella åkte till ett matställe som heter Oscars, de köpte hamburgare och kebab rulle. Gott var det. Jag fick även en blomma av min kära make. Idag så slutade Isabelle tidigare pga att någon hade tänt eld på några pärmar på en toalett. Hela skolan fick evakueras och pga rökutvecklingen så ställdes alla lektioner in. Så då var hon så gullig att hon åkte in till centrum och köpte en födelsedagspresent till mig;) Tack lilla gumman!
Mina gulliga kompisar kom förbi med lite saltlakrits till mig, dem vet nämligen om att jag älskar saltlakrits.
Tack ska ni ha! Nu ser jag att klockan är över midnatt och då är det inte min födelsedag för jag fyller den 31/1
Nu ska jag snart gå och lägga mig en ny dag väntar och sängen ropar på mig. Natti natti Hanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar