30 jan. 2012

Hej alla bloggläsare nu har jag äntligen lite tid för att blogga. I helgen så har jag haft kalas eftersom att jag fyller 40år på Tisdag. Va? Hur gick det till ? Jag fattar inte vart tiden tar vägen, den liksom bara försvinner. Och pratar man med dem äldre så tycks tiden bara gå fortare och fortare, så det blir väl till att lägga in en högre växel och gasa på. Jag vill tacka alla som har uppvaktat mig med fina presenter. Tusen tack! säger jag vilka fina gåvor. Jag fick en Pizza sten till ugnen så nu kan vi göra stenugnsbakade bröd och pizzor tack Linda och Hans !
Av mina goa svärföräldrar så fick jag ett fint presentkort på Gardencenter  så nu till våren ska jag titta ut något fint till min trädgård. Av min pappa och hans Kerstin och mina syskon så fick jag en Blender och en Matberedare! Tusen tack alla! För trevlig kväll och god mat åt vi och gott vin till det kan inte bli bättre! Jag var helt slut efter kalasen.

Idag så har jag suttit med Isabelles kompis M och skrivit en redogörelse med kopior från hans sidor på Facebook. Isabelle har under en längre tid haft det jobbigt med en tjej i klassen som är ex flickvän till M. Hon har gjort allt för att Isabelle ska må dåligt, Isabelle är mycket starkare än vad man kan tro men droppen var när Isabelles ena kusin blev indragen i detta. Hon har inte ens träffat denna tjejen. Men vi ska ha möte på Fredag med rektorn, kuratorn denna tjejen och hennes mamma. Vi hoppas att vi kan reda ut en del då så vi får ett slut på detta. Det tar så mycket energi med detta skit snacket och då menar jag verkligen skit snack. Rena på hittade lögner inte så oskyldiga sådana heller. Isabelles ex pojkvän skrev i en chatt på Fb att hon skulle ha talat om att dem hade haft sex för alla på skolan fast dem inte har det. Va? sa Isabelle det är inte sant! Men det är ju inte så lätt att bevisa det. Men det kröp sen fram att det var denna tjejen som sagt detta till honom hon är nämligen tillsammans med honom nu. Vi visste väl ganska snart att det var hon. Denna sammanställning som vi har gjort har vi skickat till rektorn och kuratorn. Vi hoppas att dem ska hunnit läsa igenom allt för det blev ganska många sidor 26st. Vi har skickat med alla Fb bilder med text så det blir ju svårt för denna tjejen att neka till det. Ja det blir intressant på Fredag kan jag säga. Vi vill ju bara få ett slut på detta.  Det har tagit hela denna dagen och ändå så skrev vi en del igår jag och Isabelle. Nu är jag rätt trött i huvudet så det ska bli skönt att gå och sova nu. 
Natti natti //Hanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar