14 juli 2012

Vi börjar med i förr går

Ja jag får ta det i rätt ordning i förr går så åkte jag o Alicia och Isabelle till syster yster med familj. För att låna en del som spårlöst har försvunnit här ifrån. Det är en trekantig plast del som man har till ångtväten. Den är borta vi kan inte hitta den, men nu så behöver mina svärföräldrar ha den för att kunna tvätta sina mattor. Men min syster har en såndan maskin också så jag ringde och bad henne om att få låna den lite.
Så vi åkte dit och hälsade på.

Jag hade en ganska jyste snitt förbrukning när vi åkte dit och det är inte en deisel motor som jag kör.

Ett snitt på 0,51l/mil  mee like :-)


Elin gillar att gunga och det ska vara mycket fart på gungan och så ropar hon tjohooooo!!!!

Sen så måste man ju lockta på blommona som hon säger.

Så ropar hon Hannnnna kom lockta på blommona.
Och när man står där och luktar o sniffar på blommorna så säger en späd lite röst ååå luktar underbart!!! ha ha

I denna filmen som jag har lagt upp här nedanför så säger Elin att vi ska vara tysta för att hon hör en fågel.


 Elin

Elins katt Roffe han är den snällaste katt som finns hon får göra vad som helst och han gör ingenting.

Sen så kommer det en bild på körsbärsträdet som jag berättade om för dig Jan. Det är enormt.
Det var allt för denna dagen.
Hanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar