20 mars 2012

Fjällen forts

Ja, vi passade på att gå till barnbacken efter maten, för där har dem pulka och snowracer åkning på vissa kvällar. Alicia åkte upp först med snowracern och Pontus ville först inte åka alls men han ändrade sig senare. Han åkte med Alicia på andra åket men han tycke inte om det, varför vet jag inte han påstod att han var trött och inte ville mer. Han var i och för sig väldigt trött. Alicia ville att jag skulle åka med henne så det gjorde jag men vi kom inte så hemskt många meter innan vi välte i liften och jag skrattade så jag fick ont i magen. Där låg jag som en strandad säl i liften :-). Andra försöket så kom vi upp till toppen och vi fick upp en ganska bra fart och Alicia som styrde bromsade så hårt hon kunde men det hjälpte ju inte så mycket. Vi vinglade och välte igen ;-) och där låg vi mitt i backen. Men skam den som ger sig upp på snowracern men denna gången så styrde jag och bromsade och det gick vägen. Jag fattar inte att vi fick plats på den där snowracern, men kul var det i alla fall. Efter att vi hade åkt där en stund så åkte vi till stugan och Pontus som var trött fick lägga sig med det samma. Klockan var då 18:40 han fick läsa lite innan han skulle sova.
Trolla och Trolle är Kläppens maskotar.
Pontus
Alica
Trolle 


Här kommer jag och Alicia



Vi ägnade kvällen till att slappa läsa och kolla på tv. Så det var vår dag. Allt för nu Kram Hanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar