11 apr. 2012

Lillgammalt

Idag så var jag och tränade hos sjukgymnasten och efter träningen så tog jag vägen om en butik som heter Lillgammalt. Där säljer dem begagnade barnkläder och barnvagnar och lite annat som hör till barn. Vi rensade i klädkammaren i helgen och då blev det en påse med kläder och skor som jag lämnade in till butiken.


Välkommen till butiken i källaren på Vikingagatan 4! (mittemot Strandskolan)

 

Välkommen till Kungälvs secondhandaffär med barnkläder och barnartiklar!

Här har du chansen att för en billig peng fynda fina kläder och prylar, och samtidigt bli av med barnens urvuxna kläder.

 

Du hittar butiken i källaren på Vikingagatan 4, precis bredvid Willys. Håll utkik efter ballongerna på räcket. :)

Välkommen!  /Karin

 

 

Jag brukar lämna in kläder till henne när jag rensar ur barnens garderober. Jag ser hellre att hon kan sälja dem till andra som behöver än att jag lägger dem i en klädcontainer  som plundras.

Så titta in till Lillgammalt det finns jätte fina kläder till en billig penning.

Kram Hanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar