23 juni 2012

Bröllopsdag

Den 19/6 har vi bröllopsdag. Och vi har varit gifta i 19år i år. Och det har varit 19 bra år måste jag säga. För trotts att vi har haft så mycket olika svårigheter och sjukdomar under dessa 19år så har det ändå varit ganska bra.Vissa år har väl varit bättre än andra men jag kan inte säga att något år har varit dåligt helt igenom. Det heter ju i nöd och lust när man gifter sig. Vi har fortfarande roligt tillsammans och vi kompletterar  varandra bra och efter så många år så har vi nästan en telepatisk kommunikation. 

Jag hade champangnefärgade rosor och lila fresia i brudbuketten men dem hade inte fresia så det fick bli andra lila blommor istället.
 Denna vackra bukett fick jag av min gulliga man när han kom hem efter jobbet. 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar