18 juni 2012

Träna

Ja, jag kom iväg på lite träning. Innan jag han åka så ringde det en kompis till Pontus och undrade om dem kunde leka. Pontus ville leka för att han kände sig så bra och det var länge sen han lekte med Oskar. Visst svarade jag och körde ut honom på landet där Oskar bor. Oskar var ensam hemma eftersom att hans föräldrar jobbade. Sen stack jag till min träning och den väntande tränings kompisen Martin. Jag fick stanna på vägen till träningen för att tåget skulle passera vägen där man kör. Jag slängde snabbt iväg ett sms till Martin. (Jag väntar på tåget men jag är på G) Så skrev jag och tänkte att han skulle förstå det smset. Men när jag körde så kom det ett svar. -Om jag hade vetat att du skulle ta tåget så kunde jag ju ha hämtat dig. Va?! Hahahaha jag skrattade så gott åt det! Pojken åker moped till gymmet. Och jag trodde först att han skojade när han skrev det om tåget. För det går ju ingen tågräls med tåg på in till Kungälvscentrum!!! Men han menade allvar med smset, han visste inte om att det inte går tåg in till Kungälv. Men det var ju gulligt att han kunde hämta mig på moppen :-) .

Här inne tränar jag, i easyline rummet. Det var med sjukgymnasten som jag var här och testade. Och här kör jag efter ett schema som min sjukgymnast har gjort.

Här sitter min träningskompanjon i roddmaskinen.


Gymmet är ljust och stort och väldigt avslappnat inga "spänisar" här.

Mage rumpa lår träning f..n va jobbigt!

  Men efteråt är det skönt att veta att man har gjort nåt för att förbränna allt godis som jag tryckte i mig i helgen.
 När jag var klar med träningen så ringde Oskars mamma och sa att Orkar hade ringt och var orolig över att Pontus plötsligt inte mådde bra. Pontus ville absolut inte leka längre utan han ville hem för att han kände sig allt annat än bra.
 Hon berättade att hon hade bett Oskar ringa hem till Pontus och han pratade med Alicia o sa som det var. Då ringde Isabelle till farfar och frågade om han kunde åka och hämta Pontus och det kunde han men han visste inte var Oskar bor så Alicia fick åka med som väg visare. Så när jag kom hem så satt det en liten blek och varm kille på sitt rum och mådde pyton. Vilken röra det blev  när mamma lämnar hemmet!.
Over and out/Hanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar