17 juni 2012

Kalas för Pontus

Var har haft kalas för Pontus idag på Lacerdome.

 Han hade inget kalas när han fyllde 9år så vi tog tag i det och ordnade kalas för honom på Laserdome. Han fyller ju i Augusti och då är många bortresta så vi firade hans 10årsdag idag istället.




Efter att ha sprungit runt där inne i 40min så smakade det bra med korv o bröd och det var fri dricka till vilket var tur för törstiga var dem.

Lovisa var med som enda tjej.

Lukas får en genom gång av sitt spel schema av Martin.


Mikael en av Pontus bästa vänner.


Lovisa är dotter till en klasskompis till mig som kallades för Bubba och hon går i min sons klass. Världen är bra liten ibland.'
Gissa om Pontus är glad över att ha haft sitt kalas på Laserdome. Det åter står bara att se hur dåligt han kommer att må i morgon och dem närmsta dagarna. Han har fått lite tabletter och så men det är mest för att lindra lite.
Så nu hat min man hällt upp en kopp kaffe till mig så jag säger over and out/Hanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar