18 juni 2012

Fixa benen

På väg för att fixa benen.

Här inne på laserkliniken fixar jag mina ben.  

Sen köade jag mig hela vägen hem igen. På vägen så stannade jag för att  hämta upp veckans mat.
 Vi köper matkassen från Citygross och vi är nöjda så här långt med deras matkasse. Det är mycket mat och bra recept. Skönt att slippa tänka på vad man ska göra för mat varje dag. All mat är färsk och köttet och kycklingen och fisken är svensk. Barnen äter det mesta av den maten som kommer hem. Maten som vi lagar räcker till oss 5 + att Martin får matlåda till jobbet.
Idag så lagade Isabelle middagen på egen begäran. Hon lagade en jätte god curry gryta till oss och Pontus gillade den jätte mycket. Vilket vi inte trodde att han skulle göra. 
Jag skojade med henne o sa- japp den maträtten var ju god så nu är du redo för att bli bortgift! ha ha ha !
Så det var allt för nu. Over and out/Hanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar