27 jan. 2012

Förlovning

Igår den 16/6 så hade vi förlovningsdag!
Japp igår så hade vi vår förlovningsdag och den dagen minns jag väldigt tydligt för vi var på vår första utlandsresa tillsammans. Vi åkte till Kreta och solade och badade, givetvis så brände jag mig i solen. Det gjorde jag redan på 2:a dagen och min rygg såg ut som en kokt kräfta.
Kvällen då vi förlovade oss så var vi på en liten taverna och våra ny funna vänner viskade till kyparen att vi skulle förlova oss. Så in kommer han med en pyramid med glas och han öppnade en flaska bubbel och hällde uppifrån så att det rann ner till dem andra glasen. Skål!
Och det har nu gått 21år sen den kvällen men jag mins den så tydligt. Det har varit 21väldigt bra år får jag säga, vi har gått igenom mycket tillsammans både bra och dåliga saker men vi har alltid stått enade.
Så Puss på min älskling! Och jag ser fram emot nya år med dig.
Kram Hanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar