27 jan. 2012

Storm

Ja nu när jag sitter här på kvällen så har då den nya stormen slagit till med full kraft. Det blåser som bara den och det regnar och det har även kommit hagel. Idag så har då jag och Bella varit på ortopedtekniska och vår Kalle har passat till inläggen som hon ska ha. Jag hade även med mig Alicias gummiskor och Pontus gymnastikskor. Efter att vi var klara där så åkte vi till vår kommpis L och lilla Bella var där också. Det är en härlig unge på 5år som har kloka saker att berätta. Efter att vi hade ätit frukosten där som vi fick så åkte vi hem och Bella hämtade sina grejer som hon skulle ha, för hon skulle träffa sin kompis C och sova över där. När jag väl var hemma så ville Pontus ha skutts till sin kompis O som bor en bit ifrån oss. Sen tillbringade jag och Alicia  i soffan och vi kollade på olika filmer som vi hade spelat in
.Och jag har även  mailat dem nya taxitiderna till Samres för att dem som har hand om det har semester och kommer inte tillbaka förrän den 9 Januari. Helt otroligt att dem får ha semester så länge för då kan ju ingen fixa med taxi hämtningarna och Samres ska ha minst 5 arbetsdagar på sig för att ändra en tid. Så nu har jag mailat Samres direkt istället.
Nu ska jag gå och lägga mig//Hanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar