27 jan. 2012

Nu är jag trött på allt vad förkylning heter

Ja nu börjar jag tröttna på detta. Alicia har nu haft feber i en hel vecka och nu idag så trodde jag att den var borta men den kom tillbaka på kvällen. Hon har haft mellan 38-40grader nu och i kväll var den uppe på 39 igen!!! Hon har fått hosta nu och den är ganska jobbig för henne hon hostar o hostar hela tiden stackarn. Jag har inte bestämt mig för om vi ska gå till doktorn eller inte. Jag tror att det är ett virus men man blir ju lite orolig när inte febern ger sig.
Annars så har det inte hänt så mycket här idag. Vi ser på tv och slösurfar på datorn.
Jag fick ett sms av min syster där hon talade om att hon inte har någon hem telefon just nu. Det har blivit något fel på bredbandet hos telia. Och eftersom hon har både Tv, telefon o bredband genom dem så är hon ju utan det nu. Men hon hade fått reda på att det skulle ta 6DAR innan det är tillbaka! Va? ur dåligt tycker jag, 6dagar ska dem inte behöva tycker jag. Men hon hade fått ett trådlöst bredband så länge så hon kan ju komma åt internet nu då. Men än då tycker jag att det är dåligt.
Nej nu ska jag nog gå och lägga mig . God natt//Hanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar