27 jan. 2012

Måndag eftermiddag

Vi åkte hem och vilade oss ett tag för att vi orkar inte så långa pass i backen. Vi åt lite och tog igen oss. Sen så blev det lite mer ork i benen igen.



Ha jag han få ett kort på Isabelle (hon vill inte vara med på bild) och hon gör allt för att slippa. Men denna var hon inte beredd på.

Vi åker på mullvardsgången som är 3,0 km lång. I backarna är det 90cm snö så att det råder ingen brist i alla fall.


Vi hade jage ner till "vår" backe. Där vi går över vägen och hem till stugan. Och när vi kom tillbaka och det var med stor möda och nöd innan vi kom dit. Pontus la sig på marken och beklagade sig över hur trött han var. Ja han var inte ensam om det kan jag säga. Svettiga och trötta. Vi tog igen oss och Isabelle spelade ps3 och sitt spel Assasin ivrigt på hejad av Pontus som gärna talar om för henne hur hon borde göra, ganska störande......
Vi lagade mat och det blev grytan som jag gjorde igår fast med potatis istället.
Sen så gick jag och tjejerna ut till gårdshuset för där finns det bastu och bubbelbad. Och den hade jag bokat i förmiddags. Vi bubblade ett tag men den lät mer än den bubblade. Jag hoppas att vårt badkar är bättre.
Trötta ungar........
Ja det var våran dag i morgon är det nya tag som gäller.
God natt hälsningar Hanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar