27 jan. 2012

Nu e jag irriterad

Jag satt här i soffan när Alicia frågar om det blir någon skola i morgon. Ja det blir det väl? Varför skulle det inte bli det? Jo det är ju joggardag i morgon.
öh jaha? När då? Det vet jag inte.
Då loggade jag in på Fronter som är skolans databas där man ska logga in ibland för att kolla information. Om bla läxor och kommande prov.
Jo mycket riktigt så står det att det ska vara joggardag. Jag frågade Alicia när hon fick reda på det och det var i förra veckan utav kompisar.
Då ropade jag på Martin för att fråga om dem hade nämnt detta på mötet i förra veckan , men det hade dem inte heller.
Jag är så jävla trött på att jag information hela tiden, särskilt i från skolan. Hur svårt kan det vara att meddela oss detta? Det är ju inte så att det finns så många Alicior på skolan direkt.
Sen så står det inte vilken tid som det är joggardag, bara att det är bra om dem kommer till skolan ombytta och klara.
Jag skrev faktiskt ett surt mail till Alicias mentor och klassföreståndare. För det var han som var med på mötet och han är även idrottslärare så han om någon borde ju hålla reda på när det är joggardag.
Jag förväntar mig ett svar i morgon men jag tror dess värre inte att jag kommer att få det innan det är för sent.
Ja nu har min ilska minskat något och jag hoppas att jag kan koppla bort det så jag får sova i natt. //Hanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar