27 jan. 2012

Idag också!

Idag så har vi det soligt och ganska varmt.  Vi mår alla mycket bättre nu när värmen och solen kommer. Idag så har ALLA barnen varit i skolan och jag  fick en stund för mig själv. Det är välbehövligt ibland. Min goa kompis Lotta ringde och idag så var hon här i närheten  och var barnvakt åt sin bror.
Dem skulle gå en promenad i skogen på motions stigar och då passade jag på att hänga med. Jag tog Nisse med mig och vi fick en härlig stund i skogen.
Efter att vi hade promenerat klart så åkte jag tillbaka för att hämta upp Alicia på skolan. Vi åkte hem och jag fixade mannagrynsgryt till henne med en del smör i.
Jag var ute i det härliga vårvädret och pysslade om mina växter lite. Sen så fick jag för mig att Alicia hade ett möte på habiliteringen kl 15, men som vanligt med min snurriga hjärna så var det fel dag. Det var imorgon som det var möte. Jaja det blir en tur till imorgon då dem skrattade lite åt oss på habiliteringen. Det har ju var en och annan gång som det har hänt. Vi åkte till Lotta och brors dottern för att hälsa på brorsdottern älskar Alicia och Alicia tycker mycket om henne också. Vi stannade ett tag och vi fick middag där.
En trevlig dag har jag haft.
Ha det gött//Hanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar