27 jan. 2012

Tiden som har gått

Ja tiden efter att barnen slutat skolan har varit regnig och blåsig. Vi har bara varit här hemma och Alicia har varit en del med Bettan medans Bella har varit hemma med mig hon har läst mycket varit vid datorn och hjälpt mig här hemma. Pontus har varit med sina kompisar
Vi hade bröllopsdag i Söndags men det kom inte varken jag eller Martin på fören på eftermiddagen. Vi tillbringade hela dagen med att storstäda huset  kul va?! Nej inte precis men det var behövligt och alla här hemma hjälptes åt. Men eftersom vi då hade bröllopsdag så handlade vi hem  mat och det blev Pizza till Pontus och Alicia och Grekiskt till oss andra och det var jätte gott, med ett gott rödvin till så blev det perfekt. Vi har nu varit gifta i hela 18år inte illa med tanke på alla prövningar som vi har gått igenom. Men kärleken övervinner det mesta. Så nu ser vi fram emot nya bröllopsdagar.
Vi har inte planerat så mycket av vårt sommarlov så vi tar dagen som den kommer och jag kommer väl att skriva här ibland om det vi har gjort, men nu ska jag sluta för idag. God natt //Hanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar