27 jan. 2012

Fynd

Jag gillar att fynda, och det har jag gjort tycker jag. Jag vann budgivning på Tradera jag hjälpte tjejerna med att köpa vinter jackor. Till Alicia så vann jag en Peak preformans dun parkas svart och den var i ett mycket bra skick för 510kr. Till Isabelle så blev det en svart dun parkas men jag kommer inte ihåg vilket märke det var. Men den fick hon för 350kr så nu ska dem väl inte frysa hoppas jag. Jag har inga bilder att lägga ut på dem just nu.
När man har EDS så är det ofta så att man mår sämre i kyla och frysa är ibland plågsamt.
Idag så fick jag åka och hämta Alicia i skolan redan kl10. Hon mår inte alls bra hon fick hög feber och var jätte trött. Hon hade frossa så hon låg o hoppade i soffan. Hon äter dock bra så det är ju positivt. Lite febernedsättande och vila men hon mådde inte så bra när hon la sig.
Vi får hoppas att hon mår bättre i morgon och att inte perioden med att må skit ät tillbaka nu när det börjar bli kallare.
Ja det var denna dagen det vi hörs//Hanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar