27 jan. 2012

Uppdatering

Helgen gick rasande fort som vanligt. På Lördagen så kom syster med lilla Elin och hon är för rolig nu hon pratar så mycket och hon vet verkligen vad hon vill och inte vill. Så charmig så hon flörtar och har sig. Hon sov middag i vår säng ett par timmar. Så vi vuxna fick pratat ostört.
Bella hade med sig sin pojkvän V hem en jätte mysig kille. Hoppas att det fungerar för dem.
Alicia mådde sämre i Lördags febern steg istället för att den gick ner. Som högst var den uppe på 39,9 i Lördags kväll och jag hade bestämt mig för att om den inte vände neråt under kvällen så skulle vi åka in med henne. Men den gick ner till 38 så det var ju åt rätt håll i alla fall. Hon har hostat så mycket så att hon knappt kunde andas och kräk reflexen var retad och hon fick sitta med en bunke i knät ett tag. Jag rullade ut henne mot altandörren så att hon kunde sitta i friska luften ett tag och då lugnade det sig lite. Stackars stumpan vad jobbigt hon har det. Vi bestämde att hon skulle gå till skolan på måndag men inte på första lektionen som var gympa. Jag körde in henne till kl 9:20 men efter 1timma så ringde hon och då kunde hon inte prata så mycket hostade hon. Hon störde hela lektionen så det var bara att hämta hem henne.
Nu har vi städat undan utemöblerna och stuttsmattan så nu kan man väl säga att ute säsongen är slut. Fy det är inte långt kvar innan snön och slasket kommer o det vill jag nte..
Jag gillar att det är snö men inte när det är jätte kallt och när det snöar så man inte kan gå med rullstol ute.  Så ca -5 o 5cm snö räcker. Jag gillar att vi har fyra årstider och vädret ändrar sig . Att ha det soligt och jätte varmt hela tiden det skulle jag inte orka med. Jag gillar att åka skidor och Julen men jag  tycker det är lika roligt när våren kommer och löven slår ut.
Ja det var lite om hur vi har haft det. Vi hörs//Hanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar