27 jan. 2012

Nu e det min tur

Ja, nu är det min tur att få lite egen tid. Jag ska på min Yoga kurs idag och det ska bli skönt. Men jag har väl inte riktigt skött min läxa som jag hade, det har inte riktigt varit så enkelt att göra den när A har varit så dålig och ockuperat  vardagsrummet. Jag har haft så J...la ont i min hand o arm o det stör ju lite också.
Idag så är Alicia i skolan och hon har inte ringt ännu så det har gått bra idag. Hon var hemma igår och hon hade inte så många host atacker men några riktigt jobbiga hade hon. Vi hade besök av min mans bror igår och det var trevligt. Han jobbar mycket i perioder o så har han lite längre ledighet emellan passen.
Jag tycker att den nya reklamen som SSF har med Hasse Aro är så himla kul särskilt när man ser en massa Hasse Aro bebisar hela tiden. När han ligger i vagnen och ska berätta för föräldrarna om att god tro lagen är borta o dem stoppar in nappen i munnen för att tysta honom.....Hahaha.
Ja det var det kram//Hanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar