27 jan. 2012

I dag så har jag

Jo, idag så har jag varit med Hans hela dagen och hjälpt honom med köket. Nu sitter alla skåpstommar på plats. Även alla överskåp och det skåpet som var krångligast att få till var ju fläkt skåpet. Det var en del mätande för fläktrör och själva fläkten. Sen så var ju det bänkskivor och diskbänken som skulle monteras kran och avloppet. Jag känner väl att jag har gjort lite nytta även om det var Hans som fick göra det mesta, men jag har ju kunnat hålla i skåpen och kom ju med lite ideer. Nu är det en del med skåpsninredningen kvar men det får dem ta och bestämma själva hur det ska vara.
Det var ju meningen att lilla Elin skulle kommit hit men Syrran mådde inte bra idag så hon stannade hemma. Jag erbjöd mig att ta Elin än då men Pappa Peter skulle jobba istället för att gå på kursen och då åker ju inte dem ner till oss. Så jag får väl vänta tills på Lördag för då ska vi på kalas och vi träffas där då om dem inte är sjuka.

Dessa bilderna tog jag när vi var och handlade kläder i Torsdags. Elin kollar gärna in kläder här kollar hon in herr kläderna på Cubus.

Hon är för härlig hon går gärna fram till främmande  och kollar in dem, och pratar en stund.

Här provar hon en stråhatt, den är något för stor bara.
Så moster får ta och vänta lite till innan hon får träffa henne.

Igår så låg Nisse ute och solade sig lite, det var varmt och skönt ute. Men idag har det varit grått och regnigt inte lika skönt dock.
Så detta var min dag och nu ska jag slappa framför Tvn.
Vi hörs kram Hanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar