27 jan. 2012

Oj vad tiden har gått fort

Jag har inte bloggat på ett tag för det har varit så bra väder ute och då vill jag inte sitta inne och blogga. Och på kvällarna har jag varit så trött så jag har inte orkat. Vi har ju haft fantastiskt fina veckor så varmt och skönt, men igår så slog vädret om och det var inte alls lika varmt och skönt ute. Det var växlande solit men det blåste så kallt. :( bara 8grader och vi som har vant oss nu vid 15-20grader. Det har minst sagt exploderat ute björkarna har slagit ut även körsbärs trädet står i blom. Det har varit riktigt skönt att få greja i rabatterna och göra fint ute.
Alicia har mått så mycket bättre dessa dagarna och hon har varit i skolan mycket mer. Så skönt för henne men idag så har vädret fått fnatt det SNÖAR ute! Det märktes att det var väder omslag på G igår, för Alicia mådde sämre hon mådde illa hela dagen och hon fick inte i sig så mycket mat. Och på morgonen idag så kräktes hon.
Det är så konstigt att vädret har så stor betydelse för hur hon mår, jag har också väder känning. Jag har ont i alla leder idag.
Det har hänt så mycket olika saker här under dessa veckor att jag inte kan skriva om allt, men vi har varit på 18årskalas och här kommer det lite bilder från det.
Här sitter pappa, syrran, födelsedagsbarnet Linnèa och jag.

Martin,syrrans äldsta  Jonas och Peter.

Lilla syrran och lilla Elin och Linnèas kompis som jag inte kommer ihåg namnet på.

Stora systers yngsta Emelie och vår Isabelle

Här sitter min kompis minsta Linus och hennes äldsta Elisabeth o vår Alicia.

Här har vi då vår Pontus och Linus och Jessica.
Trevligt kalas var det.
Nu är det ju då vår här hos oss.



En del av dessa bilder är någon vecka sedan så jag får nog gå ut och ta nya nu.

Här ser man körsbärsträdet börjar slå ut i blom.

Grönt och fint är det nu fast just när detta togs så snöade det!
Nu börjar solen att skina igen . och jag får nog gå ut med hunden. Jag älskar våren när det knoppas och blommar överallt och livet börjar återvända efter vintern.
Ha det gott i vår vädret.//Hanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar