27 jan. 2012

Jag blir inte klok på detta

Jag förstår inte detta här jag skriver nya inlägg men det är inte alltid som dem kommer fram på bloggen. Nu får jag ju skriva om det igen jag blir så trött!
Jo jag skrev ett långt inlägg om att stackars A inte alls mådde bra i fredags hon var matt trött o yr. Feber hade hon och lite lätt illamående. Fy.. Sen när hon skulle hämta lite att äta så tuppade hon av. Hon föll handlöst ner i golvet och hon slog sig i huvudet och höften ja hela höger sidan. Hon var lätt förvirrad när hon kom tillbaka. Hon hade svårt att andas eftersom hon slog i revbenen. Jag är jätte glad att vi inte har klinkergolv och juten bottenplatta. Det hade nog slutat i spräckt skalle och något brutet. En jätte bula i huvudet och blåslagen höft.  Ja fy detta är inget kul längre!
Sen på Lördagen  så sitter vi o äter lite godis och har det mysigt och helt plötsligt så sätter hon ordentligt i halsen. Hon kan inte andas och hon kippar efter luft är panikslagen försöker svälja , hosta ....... är på väg att spy.... blir blå om läpparna.... tillslut får hon i sig lite lite luft och kan hosta upp slemmet lite lite i taget och färgen börjar åter komma i ansiktet. Fyyyyyyyyyyyy fan säger jag det här är inte bra. En dag så kanske det inte går lika bra......... Vi kan inte lämna henne själv när hon är så här.
Vad ska vi göra?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar